PODPOŘTE VZNIK E-SHOPU S UDRŽITELNÝMI DÁRKY, KTERÉ MAJÍ SMYSL
Asociace společenské odpovědnosti spustila crowfundingovou kampaň na Hithit, ve které vyzývá veřejnost k podpoře svého projektu Nakupnadobro.cz. Chce vytvořit e-shop s udržitelnými dárky, které skutečně mají smysl – pro obdarované, společnost i přírodu. Na jeho realizaci spolupracuje se sociálním podnikem Ergotep, jenž má dlouholeté zkušenosti s e-commerce a podporuje zaměstnávání lidí se zdravotním postižením.
Nápad na vznik e-shopu pramení z dlouhodobé vize Asociace společenské odpovědnosti a její tříleté tradice vydávání katalogu udržitelných dárků svých členů. „Ten loňský přinesl více než 170 nápadů na udržitelné dárky, které dokázaly pozastavit kolotoč nákupního šílenství u velkých společností i jednotlivců. Nyní jsme se rozhodli z katalogu společně s našimi členy vybudovat odpovědnou e-commerce platformu, která prostřednictvím e-shopu nabídne prodej produktů a služeb s pozitivním společenským a environmentálním dopadem,“ dodává Lucie Mádlová, zakladatelka a ředitelka Asociace společenské odpovědnosti.
Asociace společenské odpovědnosti za pomoci svých členů plánuje sestavit pestrý sortiment smysluplných dárků a reklamních předmětů. Cílem je v dlouhodobém horizontu přispět ke změně nákupního chování jednotlivců i firemních zákazníků. V nabídce produktů budou k nalezení například designové up-cycle výrobky, vybrané delikatesy, móda, doplňky, ekologické praktické dárky, kosmetika, dobročinné skutky, či zážitky. Každý tak bude mít příležitost koupit dárek, se kterým potěší své blízké, obchodní partnery i planetu a současně tak podpoří zaměstnávání lidí se zdravotním postižením v regionu, kteří se budou na provozu a logistice e-shopu podílet.
Platforma Nakupnadobro.cz přinese mnoho výhod nejen koncovým zákazníků, ale také obchodním partnerům, jejichž produkty budou na e-shopu prodávány. Menším prodejcům například díky této platformě odpadnou starosti s distribucí zboží a reklamacemi, jelikož všechny služby v oblasti logistiky a zákaznické podpory zajistí sociální podnik Ergotep. Díky unikátnímu konceptu e-shopu navíc všechny produkty prodávané na e-shopu získají statut náhradního plnění, čímž se stanou atraktivnější pro potenciální firemní zákazníky, jenž realizují objemnější zakázky.
Spuštění e-shopu Nakupnadobro.cz je naplánováno na léto 2021 a na jeho vznik můžete přispět i vy prostřednictvím crowfundingové kampaně na Hithit. Finanční prostředky z kampaně budou použity na vybudování e-shopu a jeho provoz. Podporou projektu tak budete mít velký podíl na tom, že výběr příštích vánočních dárků potěší planetu i lokální firmy na úkor gigantických obchodníků.
Podporu kampani vyjádřil i herec a gastronadšenec Lukáš Hejlík, a to přímo v roli ambasadora projektu: „Na e-shopu udržitelných dárků vždy naleznete skvělou inspiraci a nakoupíte na dobro. A na jeho vznik můžete přispět například zakoupením limitované edice udržitelných céček z recyklovaného plastu.“ Barevná SDGs Céčka, jež se stala symbolem kampaně, jsou vyrobena ze 100% recyklátu českým výrobcem. Každý balíček obsahuje symbolických 170 Céček v barvách 17 Cílů udržitelného rozvoje od OSN.
Přispět na projekt však můžete jakýmkoliv finančním příspěvkem, za který budete odměněni pěkným udržitelným dárkem. Víc informací o kampani a možnostech, jak na ni přispět, naleznete zde.